Σαν χρήστης, πατώντας καταλάθος σε μια διαφήμιση ενός mobile site ή μιας εφαρμογής ή παιχνιδιού είναι όχι μόνο εκνευριστικό αλλά κακό για το χρήστη και τον διαφημιστή.

Για τον χρήστη, ένα καταλάθος click μειώνει την εμπειρία του και για τον διαφημιστή φέρνει μικρότερο conversion rate, κάτι το μη επιθυμητό. Για να βάλει ένα τέλος λοιπόν στα καταλάθος click, η Google αποφάσισε να εισάγει μερικούς νέους μηχανισμούς.

Πρώτον, θα μπλοκάρονται τα click που θα γίνονται κοντά στην άκρη της διαφημιστικής εικόνας.  Δεύτερον, δεν θα χρειάζεται πλέον μεγάλη ακρίβεια για να πατηθεί το X με σκοπό να κλείσει μια install διαφήμιση (εφαρμογή). Τρίτον, τα click δεν θα εφαρμόζονται για μερικά δευτερόλεπτα αφότου εμφανιστεί η διαφήμιση, κάτι που σημαίνει ότι δεν θα καταχωρηθεί εκεί που δεν το περιμένει ο χρήστης.

Αυτές οι μικρές αλλά σημαντικές αλλαγές θα βελτιώσουν κατά κόρον την εμπειρία των χρηστών, δε νομίζετε;

Πηγή

Παρόμοια Άρθρα:

FacebookTwitterGoogle+tumblrRedditLinkedInPinterestEmail