Τι μπορεί να κάνει μια εταιρία για να πείσει πιθανούς αγοραστές ότι το προϊόν της είναι όντως αδιάβροχο, εκτός από το προφανές, να το γράψει πάνω στη συσκευασία;

Η Sony με τη βοήθεια της DraftFCB βρήκε ένα νέο τρόπο να προωθήσει το νέο αδιάβροχο mp3 player της – W Series Sports Walkman – τοποθετώντας το προϊόν μέσα σε μπουκάλια νερού και πουλώντας το σε μηχανήματα αυτόματης πώλησης τα οποία βρίσκονται σε γυμναστήρια και κολυμβητήρια.

Το αδιάβροχο mp3 player δεν είναι ένα καινούριο concept για τη Sony, όμως το παραπάνω είναι ένας πολύ έξυπνος τρόπος για την προώθηση του στο επιθυμητό κοινό.

Πηγή

Παρόμοια Άρθρα:

FacebookTwitterGoogle+tumblrRedditLinkedInPinterestEmail